I. ZWROTY
Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta" klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy zakupu towaru w naszym sklepie interneto-wym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Poniżej pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży i formularz odstąpienia.
Poniższe pouczenie i formularz odstąpienia zostało przepisane z załącznika nr 1 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta.
Pouczenie o odstąpieniu od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zakupu towaru w naszym sklepie internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas P.P.H. "ADA" H. Węgrzynowska Hurtownia Opakowań ul. Niemodlińska 79, 45-864 Opole NIP 754-026-85-20. telefon 609-310-267 e-mail : e-commerce@adaopakowania.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia ( na przykład pismo wysłane poczta lub pocztą elektroniczną ).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe ( wraz z pouczeniem załączamy wzór formularza ).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane przez Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarcze-nia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu podanego przez Państwa numeru bankowego.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres P.P.H. "ADA" H. Węgrzynowska Hurtownia Opakowań ul. Niemodlińska 79, 45-864 Opole NIP 754-026-85-20, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo od odstąpienia od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
III. Formularz odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: P.P.H. "ADA" H. Węgrzynowska Hurtownia Opakowań ul. Niemodlińska 79, 45-864 Opole, adahurtownia.pl
Niniejszym informuję odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
Symbol produktu
................................................................................................................................................................................................................................................
Opis/nazwa produktu
................................................................................................................................................................................................................................................
Data zawarcia umowy
.......................................................
Imię i nazwisko konsumenta
.......................................................
Adres konsumenta
.......................................................
.......................................................
.......................................................
.......................................................
Numer dokumentu sprzedaży
.......................................................
Podpiskonsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
IV. Reklamacje
W przypadku złożenia reklamacji z tytułu rękojmi przez konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta odpowiedź na niniejsząreklamację zostanie udzielona w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania kompletu wymaganych danych od Klienta Wprzypadku złożenia reklamacji z tytułu gwarancji zostanie ona rozpatrzona w terminie wynikającym z karty gwarancyjnej.Przyjmuję do wiadomości, że w sprawie niniejszej reklamacji mogą się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem609-310-267 oraz mailowo: e-commerce@adaopakowania.pl
Formularz reklamacji
Numer dokumentu sprzedaży.........................................................................
Data zakupu
.........................................................................
Symbol produktu
.........................................................................
Opis/nazwa produktu
.........................................................................
Cena produktu
.........................................................................
Data ujawnienia wady
.........................................................................
Forma płatności
.........................................................................
Opis wady
Czy produkt jest kompletny TAK / NIE* .........................................................................
Czy produkt był już wcześniej reklamowany TAK / NIE* .........................................................................
ŻĄDANIA REKLAMUJĄCEGO
Podstawa złożenia reklamacji (niepotrzebne skreślić)
GWARANCJA / RĘKOJMIA
Oczekiwania Klienta
NAPRAWA TAK / NIE*
WYMIANA TAK / NIE*
ZWROT PIENIĘDZY TAK / NIE*
OBNIŻENIE CENY o kwotę ……….....zł TAK / NIE*
(*) Niepotrzebne skreślić
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCHOd 25 maja 2018 roku obowiązują europejskie przepisy o ochronie danych w postaci Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z4.05.2016, str. 1) („RODO”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Państwa o przetwarzaniu Państwa danych osobowych, a więcdanych osobowych, które podają nam Państwo składając reklamację i zasadach ich przetwarzania.Kto jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych?Administratorem Państwa danych osobowych jest P.P.H. "ADA" H. Węgrzynowska Hurtownia Opakowań ul. Niemodlińska 79, 45-864 Opole NIP 754-026-85-20. telefon 609-310-267 e-mail : e-commerce@adaopakowania.pl Jak skontaktować się z Administratorem danych?W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych przez Administratora można również skontaktować się zAdministratorem za pomocą poczty elektronicznej na adres e-commerce@adaopakowania.pl lub telefonicznie pod 609-310-267.Jakie są Pani/Pana prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ichprzetwarzania. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratoremdanych. Dane kontaktowe Administratora wskazane są wyżej.Kiedy i jak złożyć sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych?Przysługuje Państwu także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w sytuacji, kiedy dane przetwarzane są na podstawieprawnie uzasadnionego interesu administratora. W takim przypadku wniesienia sprzeciwu, Administrator danych może nie uwzględnićsprzeciwu jeśli wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Państwa interesów,praw i wolności, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony przez roszczeniami.Uprawnienie, o którym mowa powyżej można wykonać poprzez skontaktowanie się z Administratorem w sposób określony powyżej.Czy istnieje wymóg podania danych?Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz bez nich nie byłoby możliwe rozpatrzenie złożonej przez Pana/Panią reklamacji.RĘKOJMIA i GWARANCJAW jakich celach i na jakiej podstawie są przetwarzane Pani/Pana dane osobowe?Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w celu:a) obsługi reklamacji w ramach Sklepu Internetowego adahurtownia.pl – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędnośćprzetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust 1 lit. b RODO),b) rozpatrzenia reklamacji złożonej na podstawie rękojmi, w tym m.in. dla potrzeb prowadzenia niezbędnej korespondencji orazprzekazania Pani/Panu informacji o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji - podstawą prawną jest niezbędność przetwarzaniadanych do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO); obowiązki prawneAdministratora wynikają z przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady produktu,c) ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzaniado realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust.1 lit. f RODO); uzasadnionym interesem Administratorajest ochrona przed roszczeniami związanymi z rozpatrywaniem reklamacji,d) przyjęcia towaru objętego rękojmią do rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej na podstawie rękojmi, obsługi reklamacji, bieżącegokontaktu i innych czynności związanych ze sprawną obsługą zgłoszenia – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędnośćprzetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); uzasadnionym interesemjest zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klientów Administratora.Do jakich odbiorców przekazywane będą Pani/Pana dane osobowe?Pani/Pana dane osobowe możemy przekazywać do:a) podmiotów przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, m.in. dostawców usług IT, firmy obsługującej call center– przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniamiAdministratora,b) osobom trzecim, w szczególności uprawnionym organom jeżeli obowiązek taki wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisówprawa.Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane poza obszarem UE.Przez jaki okres będą przechowywane Pani/Pana dane osobowe?Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż okresy przedawnień w sprawach cywilnych i karnychustalone zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa.